Out into the World

Lite bilder

Kategori: Nya Zeeland

Här kommer som utlovat lite bilder. Det är en blandning av det jag har gjort sedan jag kom till NZ och Rotorua. Bildkommentarer fungerar inte så jag skriver siffror med en beskrivning istället. Bilderna är beskrivna från översta raden och ned, från vänster till höger.
1. Huset jag bor i med min moster och morbror.
2. En sjö med thermal activity. Väldigt varmt där.
3. En kokande lerpool.
4. En svart svan.
5. Maorisk samlingsplats som jag besökte dag 2.
6. en kyrka med maoriskt utseende (den tillhör kristendomen).
7. En långbåt som heter Te Arawa Waka Taua.
8. Jag framför ett Redwood träd. De är väldigt tjocka.
9. Ett försök att visa hur höga träden är, de är säkert minst 30-50 meter högre.
10. Klamath Falls Rose Garden i Government Gardens.
11.Rotorua Museum of Art and History.
12. Jag på utkikspunkten på Rotorua Museum.
13. Prince's Gate Archers i Government Gardens.
14. En maorikvinna presenterar början på uppträdandet i Whakarewarewa byn.
15. Uppträdande.
16. Uppträdande.
17. Jag och en maori krigare och en maori kvinna.
//Olivia

Kommentarer

  • Lena säger:

    Fina bilder, Olivia ! Ha det bäst ! /M

    2011-01-14 | 18:46:24
  • Becki säger:

    ÅÅÅÅH vad kul med bilder!! Vad fint det är :D

    2011-01-15 | 03:16:14

Kommentera inlägget här: