Out into the World

Framme i Ghana!

Kategori: Ghana

Hej!
 
Efter ca 24 timmars resande ar jag nu framme i Ghana. Resan gick bra, forutom sista flyget mellan London och Accra da vi hade valdit mycket trubulens nastan hela vagen.
 
Val framme tog tullen evigheter men sedan gick allt bra. Jag mottes av en SYTO representant och traffade 8 andra volontarer. Vi akte till vart hostel, Pink Hostel, som an sa lange varit riktigt bra. Jag delar rum med 5 andra tjejer varav 1 ska aka upp till Tamale precis som jag.
 
Har egentligen inte mer att beratta.
 
Ha det bra
Olivia

Kommentarer

  • Karina T säger:

    Fy vad roligt och spännande det ska bli att få följa din resa!!!:D

    2012-10-08 | 09:03:44
    Bloggadress: http://karinat.wordpress.com
  • Alice säger:

    Tur att du lever! Jag var rädd att planet skulle krascha!

    Svar: Jo jag tankte faktiskt pa dig nar turbulens borjade :P Tur att du inte var med dar ;)
    Olivia Sjölén

    2012-10-08 | 10:13:31
  • Lena säger:

    Skönt att höra att du är framme och att allt gått bra. Ha det nu så bra i Accra innan det bär av upp mot Tamale!
    Skriv snart igen!
    Kram,
    mamma

    2012-10-08 | 20:15:35

Kommentera inlägget här: