Out into the World

Solen skiner igen!

Kategori: Nya Zeeland

Efter att det har varit  mulet och regn mellan fredag kväll fram tills i morse (onsdag) så har solen äntligen kommit fram! Precis lagom tills att jag läst ut min bok också! Även om jag har hunnit med att göra allt jag ville göra här i Rotorua så är det skönt att kunna vara ute i solsken.
.
Igår var jag faktiskt och handlade lite inför min avresa på lördag. Jag köpte en insektsspray som var framtagen speciellt för sydön (tydligen finns det mycket mer insekter där), den kommer jag nog få mycket användning för. Sedan köpte jag ett par solglasögon eftersom mina där hemma var trasiga. Till sist så köpte jag ett par flipflop.
.
Idag på förmiddagen letade vi reda på en bowling hall eftersom min kusin och hennes kommer hit nästa vecka och vill bowla. Nu på eftermiddagen ska vi ner på stan igen och gå omkring lite men det blir nog ingen shopping för mig.
.
//Olivia

Kommentarer

  • Lena säger:

    Bra med Flip-flop'sen!!! Lycka till på din rundresa, köp en hatt mot solen oxå!!! //mamma

    2011-01-26 | 22:18:44
  • Olivia säger:

    Tack mamma! Ska köpa en hatt också :)

    2011-01-27 | 20:17:58

Kommentera inlägget här: