Out into the World

Sista dagen i Rotorua

Kategori: Nya Zeeland

Idag var min sista dag i Rotorua, imorgon bitti åker jag till Auckland. Idag har jag tvättat, handlat och allmänt ordnat lite inför avresan. Jag hade tänkt promenera genom staden men strax innan jag skulle gå började det regna. Det är en ny storm här nu, en cyklon vid namn Vilma. Turligt nog för mig åker jag ifrån den imorgon!
.
Ser verkligen fram emot den kommande delen av resan och hoppas att det kommer bli så kul som jag tror. Jag har haft det underbart här i Rotorua och är väldigt tacksam att jag har fått bo hos min moster och morbror. Är ni någonsin i NZ måste ni åka hit för det är en underbar stad!
.
I fortsättningen vet jag inte hur mycket bloggande det blir med tanke på internet åtkomst och så vidare men jag ska göra mitt bästa!
.
Hoppas ni har det bra
.
//Olivia

Kommentarer

  • Lena säger:

    Ha en fantastisk resa runt NZ ! Om du träffar delfinerna - hälsa från mig ! Jag hoppas Internetkopplingen fungerar hjälpligt så du kan skriva i din blogg så vi kan följa din resa. Kram // mamma

    2011-01-28 | 13:23:30
  • marie altin säger:

    hej olivia härliga bilder du lägger ut du sr ut att må bra sköt om dig på resan hoppas du får det bra resten av resan många kramar från mig

    2011-01-28 | 20:06:59
  • danni säger:

    Hoppas att din resa fortsätter att vara awesome ollie! du är duktig på att lägga upp bilder och det gillar vi! :D saknar dig här hemma! pussis, love u!

    2011-01-30 | 20:50:50
  • danni säger:

    Hoppas att din resa fortsätter att vara awesome ollie! du är duktig på att lägga upp bilder och det gillar vi! :D saknar dig här hemma! pussis, love u! /danni

    2011-01-30 | 20:51:17
  • Olivia säger:

    Hej Marie! Tackar, är riktigt fint här måste jag säga! Har det jättebra och hoppas att ni har det också där hemma. Många kramar till dig med!

    2011-02-01 | 20:33:22
  • Olivia säger:

    Hej Marie! Tackar, är riktigt fint här måste jag säga! Har det jättebra och hoppas att ni har det också där hemma. Många kramar till dig med!



    Hej Danni! Det hoppas jag med! Saknar er där hemma också! Men är ju bara några månader tills jag kommer hem! :) Hoppas du har det bra. Jättekram till dig gumman!

    2011-02-01 | 20:35:19

Kommentera inlägget här: