Out into the World

Framme i Falun

Kategori: Allmänt

Nu är vi framme i Falun och jag stter i min systers lägenhet. Första gången jag är här och måste säga att jag tycker att det är mysigt!

Det gick bra att köra hit och inte var det tråkigt heller eftersom jag hade Alice som spelade in videor till kända låtar på min mobil samt tog kort.

Ikväll ska vi bara ta det lugnt innan jag och pappa åker vidare mot Arlanda imorgon. Nästa gång jag bloggar komemr jag troligtvis och förhoppningsvis vara på andra sidan jorden!!!


Här är lite bilder från dagen:







// Olivia

Kommentarer

  • Dinsystersbeundrare säger:

    Asså GUUUD vilken snygg syster du har! Hon är ju sjukt het! Kan inte jag få henne nummer eller nååååt! hehe



    // hemlig beundrare av din extermt snygga syster!

    2011-01-08 | 15:12:47

Kommentera inlägget här: