Out into the World

Some pictures for you!

Kategori: Nya Zeeland

Har äntligen lyckats ladda upp lite bilder! Det blev inte lika många som jag hade tänkt mig eftersom det tar fruktansvärt lång tid, men lite får ni se i alla fall.

Första dagen med Stray, Hot Water Beach i Hahei.



Waitomo Caves. Från vänster: Clair, Rose, Mim och jag


Mateku. Alla maori och Stray tillsammans!


Från när jag var i Rotorua igen, här vinkar de av mig vid bussen.


I Tongaririo National Park första kvällen innan vi alla splittrades.


Abel Tasman, 7 timmarsvandringen. Från v: Colleen, Eline och John


Här har vi mig på 7 timmarsandringen!


Barrytown, iförd toga och redo inför kvällen!


Eskilds kostym var helt klart bäst!


Här har vi Frank från Nedeländerna och en läskig docka!


Här är hela gänget!


Ska försöka lägga upp mer bilder snart!

//Olivia

Kommentarer

  • Lena säger:

    Vilka härliga bilder ! Vad myckert vacker natur du får se! Ni verkar ha roligt på era fester - Eskild var bäst - Ha,ha,ha

    //mamma

    2011-02-14 | 10:46:23

Kommentera inlägget här: